mors... vems dag?

Vilken dag. Jag är helt slut rent psykiskt. Säkert för att jag undermedvetet tänkt att jag kanske skulle få det lite lugnare på morsdag. Haha det kan jag ju fortsätta tro. Li har varit grinigare än någonsin eftersom hon sov så lite inatt. Somnade inte förrän vid elva igår och vaknade vid halv 7 imorse. Sov dock middag i TRE timmar men största delen av den tiden spenderade jag väntandes på Maja utanför hennes karate och på att skjutsa henne och Elin till deras farmor. Lite seg efter gårdagen på det och jag är helt slut. Ligger nu och hoppas att Li ska somna av en flaska välling men vet att hon inte kommer göra det eftersom det är en sån dag idag. Hon kommer säkert somna vid tio.

Li lekte med lite vatten medan jag satte upp poolen. Maja och Elin badade i den trots 15 grader där i. Jag väntar tills den närmar sig 20. Brukar gå snabbt när solen står på. Och det ska den ju göra hela veckan. 

Håll era tummar för att hon somnar snabbt och lätt idag så att jag kan hinna få sitta ner i fyra minuter utan avbrott någon gång idag.

Kommentera här: